
Der udspillede sig nogle vilde scener foran Øregård Gymnasium, da studentervognene fredag eftermiddag begyndte at køre.
En af studenterne er prinsesse Isabella. Hun havde ellers taget plads i vognen, men kort før afgang hoppede hun og flere kammerater af og lagde an til at løbe efter.
Det er en tradition, at de studenter, som har afsluttet eksamen med et 12-tal, løber efter vognen det første stykke.
Imens stod de øvrige klassekammerater klar med brusende håndbajere, som de sprøjtede udover 12-tals studenterne.