
Det spanske kongehus har nu reageret på den tragedie, der lige nu finder sted i Venzuela.
Det spanske kongehus har nemlig reageret på de to jordskælv i Venezuela, der har skabt store ødelæggelser og har kostet over 150 mennesker livet.
– Vi ønsker at udtrykke vores solidaritet, vores medfølelse og vores styrke til alle de sårede og de samfund, der har lidt under denne katastrofe. Vi deler sorgen med ofrenes familier, skriver det spanske kongehus på det sociale medie X.
Efter det spanske kongehus har delt deres rørende opslag, så har det hollandske kongehus også reageret med rørende ord.
Vores nabo Venezuela er blevet ramt af ødelæggende jordskælv. Vores tanker går til alle de berørte og til de familier, der nu sørger eller frygter for deres kære, skriver kong Willem-Alexander og dronning Máxima i et opslag på Instagram.