
En ny dokumentarserie om grev Nikolai har premiere i dag, og det har fået hans mor, grevinde Alexandra, til tasterne for at dele de sødeste ord om sønnen.
I dag har TV 2’s nye dokumentarserie “Nikolai” premiere.
Her kan man over fire afsnit komme helt tæt på grev Nikolai og hans liv, mens også hans kæreste, Benedikte Thoustrup, lillebror grev Felix og mor, grevinde Alexandra, medvirker i dokumentarserien.
Og netop grevinde Alexandra har på premieredatoen delt et opslag på Instagram, hvori stoltheden stråler ud af hende.
I opslaget har hun delt en bid fra dokumentarserien, hvor hun sammen med sønnen besøger Hongkong – og samtidig afslører hun, at hun helt sikkert skal se med i aften, når der er premiere på serien.
Jeg ved hvor jeg vil være i aften. Foran 📺. Jeg glæder mig til at se første afsnit af “Nikolai” på TV2 kl.2040. Er ret så stolt af ham 🤩