
Da prinsesse Isabella kørte af sted på vogntur fra Øregård Gymnasium, kunne man ane, at der var skrevet en tekst på hendes hue.
Der er mange traditioner, når det kommer til studenterhuer. Der er for eksempel de klassiske “hueklip” og tandmærker i skyggen.
Og ikke mindst traditionen om at skrive den sidste karakter i toppen.
Prinsesse Isabella havde dog tilføjet noget helt andet til sin studenterhue. Og det må være sket mellem tirsdag, hvor hun havde sidste eksamen, og i dag, fredag, hvor hun deltog i dimission på Øregård Gymnasium.
Man kunne nemlig ane, at der stod “Ja-hatten!!” på siden af den rød-hvide hue. Og mon ikke det er klassekammeraterne, der har været i gang med kuglepennen.