Kommentar fra chefredaktør Annemette Krakau: Dét skal der mod til!

I forbindelse med deres konfirmation stillede prins Vincent og prinsesse Josephine op til interview med den fremmødte presse. Og det kræver mod. Sådan lyder det fra BILLED-BLADETs chefredaktør Annemette Krakau.

Når man er 15 år, lige har mistet sin morfar og samtidig skal konfirmeres med alt, hvad det indebærer af at være i centrum, så kræver det noget særligt.

Og når man derudover har hele Danmark som tilskuere – og skal give interview for rullende kameraer – så skal man virkelig både have mod og være godt forberedt.

Og begge dele kan prinsesse Josephine og prins Vincent bryste sig af. Det fik vi at se, da Kongehusets nye power-duo, aka de kongelige tvillinger, stillede op som hinandens wingwoman og wingman til deres første, store alene-interview lige efter deres konfirmation i Fredensborg Slotskirke, og jeg er bare så glad på deres vegne over, hvor godt de klarede den!

De var tydeligvis super godt forberedte fra både deres forældre, kong Frederik og dronning Mary, og sikkert også fra kongehusets kommunikationschef, Nina Munch Perrins side, og de kom helt utrolig flot igennem både at tale om fest og følelser. Store følelser, vel at mærke.

Tvillingerne mistede nemlig deres morfar, John Donaldson, for bare en uge siden, og de var simpelthen så både modige og ægte, da de sammen satte ord på deres og familiens savn og tab. Det var virkelig fint og meget rørende.

Derudover synes jeg, det var skønt at høre, hvor tætte de to er. Og særligt prins Vincents ord om, hvor meget han glæder sig til, at ”Fine”, som han udelukkende omtaler hende, kommer hjem og bor sammen med ham og resten af familien igen, når hun afslutter sin efterskole til sommer, gik lige i hjertet. Han savner hende.

I det hele taget kan prinsesse Josephine og prins Vincent godt være stolte af, hvor flot de klarede deres første store interview på egen hånd. Og det tænker jeg også, at deres forældre er.

Godt gået og kæmpe tillykke med konfirmationen til Kongeparrets nye power-duo!

Related Posts

Därför är bilden på Victoria och Daniel så speciell – likadan bild togs för 10 år sedan

Det är tio år mellaп bilderпa, som är пäst iпtill ideпtiska. Kroпpriпsessaп Victoria och priпs Daпiel hade eп romaпtisk kväll på Borgholms slottsrυiп på fredageп. Tillsammaпs med priпsessaп…

Därför uppmärksammas Victorias beteende världen över

Kroпpriпsessaп Victoria vet hυr maп trollbiпder eп pυblik. Kroпpriпsessaп Victoria har läпge varit eп storfavorit i deп kυпgliga beυпdrarskaraп både i och υtaпför Sveriges gräпser. Heппes charm…

Därför grattar inte Madeleine maken Chris på födelsedagen – egentligen

Chris O’Neill fyller år, meп vi kaп iпte väпta oss ett “grattis” fråп frυп priпsessaп Madeleiпe. I dag fyller Chris O’Neill 52 år, meп det är iпgeп…

Hun tog det første skridt: Her er stjerneangriber Erling Haalands private kærlighed

Erling Haaland har taget både nordmændene og mange andre fodboldfans med storm under VM. Kæresten Isabel er med i USA for at støtte ham under slutrunden. Både…

SVT-profilen Sofia Åhman belönas med kunglig medalj för sina insatser för folkhälsan.Nu känner hon oro inför mötet med kungen. Sofia Åhman blev ett älskat namn under Coronapandemin….

Gulliga bilden på prinsessan Ines och brorsorna väcker reaktioner. Sommaren är i full blom och våra kungligheter passar på att njuta av det underbara vädret. Och vad…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You cannot copy content of this page