Har holdt det hemmeligt i flere måneder: Nu afslører Cecilie Schmeichel det

Cecilie Schmeichels mand Joakim har for flere måneder siden gjort et køb, som hun ikke helt var enig i. Nu afslører de, hvad det er.

Det er ikke altid, at der er enighed i et ægteskab.

Sådan har det været for Cecilie Schmeichel og hendes mand Joakim Pilkær. Det afslørede hun i et opslag på instagram for et par dage siden.

For han har nemlig købt noget, som hun ikke er helt enig i.

Dengang ville parret dog ikke afsløre, hvad det var, han havde købt for flere måneder siden.

Det eneste, hun ville røbe, var, at det nok var noget de begge to og deres to børn Noah og Sofie ville få glæde af.

Cecilie Schmeichels mand Joakim Pilkær har købt en motorcykel med sidevogn til familien.

Men nu har Cecilie Schmeichel altså løftet sløret for, hvad familien har købt.

Det har hun i en video på Instagram, hvor hun viser købet frem.

Annonce

I videoen fortæller hun, at der er kommet mange gæt på, hvad familien har købt blandt andet helikopter og en båd.

Men der er altså tale om en motorcykel med sidevogn.

Cecilie Schmeichel har motorcykelkørekort, så hun kan sagtens selv springe op på motorcyklen og køre den.

Det samme kan hendes bedre halvdel også.

Selv om købet ikke var en fælles beslutning, må Cecilie Schmeichel alligevel overgive sige.

For hun skriver nemlig, at hun faktisk synes, det er ret fin.

Cecilie Schmeichel har en anden motorcykel i forvejen, som altså nu skal dele plads med familiens nye erhvervelse.

Related Posts

 Rasmus Seebachs kæreste havde kendis-veninden med på festival

Solen skinnede i Tusindårsskoven i Odense, da festivalen Tinderbox løb af stablen torsdag. Til festivalen var der blandt andet to kendisveninder, der var dukket op til koncerten…

Rørende ord: Det spanske kongehus reagerer på tragedie

Det spanske kongehus har nu reageret på den tragedie, der lige nu finder sted i Venzuela. Det spanske kongehus har nemlig reageret på de to jordskælv i…

Mads og Lena fra Årgang 20 deler store nyheder: Nu har de købt deres drømmehjem

Mads og Lena fra “Årgang 20” afslører gode nyheder. Foto: Claus Fisker Mads og Lena fra “Årgang 20” deler en stor nyhed om deres boligsituation. Mads og…

Hvordan hænger det nu sammen? Kong Frederik set med velkendt ansigt flere gange på en uge

Kong Frederik har i to vidt forskellige sammenhænge mødt et velkendt ansigt den seneste uge. På en byggeplads midt i Københavns Havn og på et fynsk slot….

Stephanie Siguenza er blevet indlagt: Sommeren tog en drejning

“Årgang 0”-stjernen Stephanie Siguenza van-der Watt er i disse dage indlagt på hospitalet. Sommeren har taget en drejning for “Årgang 0”-stjernen Stephanie Siguenza van-der Watt, der er…

Mads og Lena fra Årgang 20 deler store nyheder: Nu har de købt deres drømmehjem

Mads og Lena fra “Årgang 20” afslører gode nyheder. Foto: Claus Fisker Mads og Lena fra “Årgang 20” deler en stor nyhed om deres boligsituation. Mads og…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You cannot copy content of this page