Gustav Salinas afslører: Kæresten flytter ind

Gustav Salinas har fundet kærligheden.

Foto: Mikael Rieck

Der sker store ting for Gustav Salinas og hans nye kæreste, Magnus.

Forholdet er ikke mange måneder gammelt, men alligevel er en stor beslutning allerede på tegnebrættet for nyforelskede Gustav Salinas og kæresten Magnus.

Det afslører de over for Ekstra Bladet.

Det er planen, at Magnus i løbet af året flytter ind hos Gustav, som bor på Frederiksberg.

Magnus bor selv i Svendborg, så der er et stykke vej, når det forelskede par har brug for kærestetid. Først lød det ellers fra parret, at de ville køre et langdistanceforhold, men nu har de ændret planer.

  • Jeg har sagt, at jeg nok skal flytte til Frederiksberg i år, fortalte den 28-årige fynbo fredag til mediet, da han og Gustav Salinas var med til åbningen af Dyrehavsbakken.

Parret har tidligere fortalt til BILLED-BLADET, at de mødte hinanden på en datingapp og har været kærester siden december.

En mulig flytning i løbet af 2026 er ikke de eneste planer parret har, for Gustav Salinas drømmer om at tage på en romantisk ferie til sommer.

Derfor har Magnus da også forsikret om, at han vil se, om han kan få fri til det.

Du kan høre interviewet med Gustav Salinas, da han viste sin kæreste frem for første gang offentligt her:

Related Posts

 Rasmus Seebachs kæreste havde kendis-veninden med på festival

Solen skinnede i Tusindårsskoven i Odense, da festivalen Tinderbox løb af stablen torsdag. Til festivalen var der blandt andet to kendisveninder, der var dukket op til koncerten…

Rørende ord: Det spanske kongehus reagerer på tragedie

Det spanske kongehus har nu reageret på den tragedie, der lige nu finder sted i Venzuela. Det spanske kongehus har nemlig reageret på de to jordskælv i…

Mads og Lena fra Årgang 20 deler store nyheder: Nu har de købt deres drømmehjem

Mads og Lena fra “Årgang 20” afslører gode nyheder. Foto: Claus Fisker Mads og Lena fra “Årgang 20” deler en stor nyhed om deres boligsituation. Mads og…

Hvordan hænger det nu sammen? Kong Frederik set med velkendt ansigt flere gange på en uge

Kong Frederik har i to vidt forskellige sammenhænge mødt et velkendt ansigt den seneste uge. På en byggeplads midt i Københavns Havn og på et fynsk slot….

Stephanie Siguenza er blevet indlagt: Sommeren tog en drejning

“Årgang 0”-stjernen Stephanie Siguenza van-der Watt er i disse dage indlagt på hospitalet. Sommeren har taget en drejning for “Årgang 0”-stjernen Stephanie Siguenza van-der Watt, der er…

Mads og Lena fra Årgang 20 deler store nyheder: Nu har de købt deres drømmehjem

Mads og Lena fra “Årgang 20” afslører gode nyheder. Foto: Claus Fisker Mads og Lena fra “Årgang 20” deler en stor nyhed om deres boligsituation. Mads og…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You cannot copy content of this page