Er sammen med hustruen i Hotel Romantik: Det synes Joakim Ingversen om det

Da ”Hotel Romantik” havde premiere på DR i sommeren, var det også noget af en nyhed, at Joakim Ingversen og Sofie Linde var værter.

Det er første gang, de to, som også er par i privaten, er værter på et tv-program sammen.

Netop det at arbejde sammen sætter Joakim Ingversen ord på i DR’s nye podcast ”Hotel Romantik podcasten”.

Han er gæst sammen med deltagerne Flemming og Jena.

Værten Sara Bro er nemlig også interesseret i, hvordan det er at arbejde sammen med sin bedre halvdel.

– Det synes jeg er fuldstændig fantastisk. Det er hende, jeg allerhelst vil arbejde med, fordi jeg synes, hun er verdens dygtigste. Vi er gode sammen, fortæller Joakim Ingversen i podcasten.

Joakim Ingversen forklarer, at de i løbet af deres karriere har øvet sig meget sammen.

Annonce

Da Sofie Linde var vært på ”X Factor”, øvede Joakim Ingversen manus med hende. Hun har også øvet manus med ham til hans programmet.

Han understreger også, at når Sofie Linde siger, det er godt, så er han sikker på, det faktisk er godt.

Selv om nogen måske godt kunne tænke, det kunne være en udfordring at arbejde sammen med sin ægtemand eller – hustru, så er det fuldstændig modsat for Joakim Ingversen.

Annonce

– Det er bare skønt. Vi er sammen. Det elsker jeg! Det er virkelig en kæmpe gave, uddyber han.

”Hotel Romantik”-stjernen Flemming nævner også, at det var tydeligt at mærke for deltagerne, at Joakim Ingversen og Sofie Linde faktisk elsker hinanden.

Sofie Linde og Joakim Ingversen lærte hinanden at kende, da de som unge lavede børne-tv på DR.

Men i mange år var de bare venner, før det en aften udviklede sig.

I 2017 afslørede parret, at de var blevet gift. Joakim Ingversen og Sofie Linde har børnene Trine og Søs sammen.

Related Posts

Prinsesse Isabella ankommer med studentervognen til Amalienborg

Prinsesse Isabella skal fredag køre studentervogn – og her kom studentervognen blandt andet forbi Amalienborg.Prinsesse Isabella dimitterede i dag fra Øregård Gymnasium efter tre års STX-uddannelse. Efter…

Se de vilde billeder: Prinsesse Isabella badet i bajer

Der udspillede sig nogle vilde scener foran Øregård Gymnasium, da studentervognene fredag eftermiddag begyndte at køre. En af studenterne er prinsesse Isabella. Hun havde ellers taget plads…

Mon ikke det er vennerne, der har skrevet det? Det er der tilføjet på Isabellas studenterhue

Der er mange traditioner, når det kommer til studenterhuer. Der er for eksempel de klassiske “hueklip” og tandmærker i skyggen. Og ikke mindst traditionen om at skrive…

Prinsesse Isabella ankommer med studentervognen til Amalienborg

Prinsesse Isabella dimitterede i dag fra Øregård Gymnasium efter tre års STX-uddannelse. Efter dimissionen skulle prinsesse Isabella ud på en festlig vogntur med sin gymnasieklasse – og…

Helle Hertz kæmper med synet: Nu har hun taget en stor beslutning

Sommeren er over vores lille land, og solens stråler har fået temperaturen til at stige. Ved de danske strande og søer kan man se folk i alle…

Kongefamilien fejrede prinsesse Isabella: Men hvor var prinsesse Josephine?

Prinsesse Josephine og prinsesse Isabella. De fleste fra kongefamilien var mødt op på Øregård Gymnasium for at fejre prinsesse Isabella. Men prinsesse Josephine var ikke til at…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You cannot copy content of this page