Endelig skete det! Stine Bjerre og Casper U. Mortensen har købt hus

Stine Bjerre Mortensen og familien har endelig fundet drømmehuset.

Foto: Hanne Juul

Efter 11 år i udlandet flytter Stine Bjerre og Casper U. Mortensen hjem til Danmark – og nu er huset også på plads.

I februar afslørede Stine Bjerre og Casper U. Mortensen, at deres tid i udlandet er slut.

De seneste år har parret og deres søn, Carlo, haft base i den tyske by Hamborg, da Casper har spillet for HSV Hamburg, og før det boede parret i Spanien, hvor fløjspilleren spillede for Barcelona.

Til sommer er adressen endeligt i Danmark, hvor Casper U. Mortensen skal være spillende træner for HC København.

  • Jeg glæder mig til at slå mig ned i København, og at min søn Carlo skal vokse op her, men også at vise min kone Stine København, sagde Casper U. Mortensen til TV 2 efter nyheden var ude.

Parret havde på daværende tidspunkt ikke fundet det perfekte hus, men det kan de også sætte flueben ved nu.

Det skriver Stine Bjerre Mortensen på Instagram.

Her skriver hun, at de endda slog til, inden fremvisningen var færdig!

”Nu kan sommeren i København bare komme an”, lyder det til et fint billede af huset, som Stine Bjerre Mortensen og Casper U. Mortensen sammen med sønnen Carlo inden længe kan kalde ”hjem”.

Stine Bjerre MortensenCasper U. Mortensen

Related Posts

 Rasmus Seebachs kæreste havde kendis-veninden med på festival

Solen skinnede i Tusindårsskoven i Odense, da festivalen Tinderbox løb af stablen torsdag. Til festivalen var der blandt andet to kendisveninder, der var dukket op til koncerten…

Rørende ord: Det spanske kongehus reagerer på tragedie

Det spanske kongehus har nu reageret på den tragedie, der lige nu finder sted i Venzuela. Det spanske kongehus har nemlig reageret på de to jordskælv i…

Mads og Lena fra Årgang 20 deler store nyheder: Nu har de købt deres drømmehjem

Mads og Lena fra “Årgang 20” afslører gode nyheder. Foto: Claus Fisker Mads og Lena fra “Årgang 20” deler en stor nyhed om deres boligsituation. Mads og…

Hvordan hænger det nu sammen? Kong Frederik set med velkendt ansigt flere gange på en uge

Kong Frederik har i to vidt forskellige sammenhænge mødt et velkendt ansigt den seneste uge. På en byggeplads midt i Københavns Havn og på et fynsk slot….

Stephanie Siguenza er blevet indlagt: Sommeren tog en drejning

“Årgang 0”-stjernen Stephanie Siguenza van-der Watt er i disse dage indlagt på hospitalet. Sommeren har taget en drejning for “Årgang 0”-stjernen Stephanie Siguenza van-der Watt, der er…

Mads og Lena fra Årgang 20 deler store nyheder: Nu har de købt deres drømmehjem

Mads og Lena fra “Årgang 20” afslører gode nyheder. Foto: Claus Fisker Mads og Lena fra “Årgang 20” deler en stor nyhed om deres boligsituation. Mads og…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You cannot copy content of this page