
Dronning Mary bar torsdag aften et par øreringe, som tidligere er blevet lånt af prinsesse Isabella.
Torsdag aften er dronning Mary ankommet til Statens Museum for Kunst, hvor hun skal spise middag med Global Fashion Agenda.
Hun gør sin entré i et farverigt look, men det var i særdeleshed hendes øreringe, der faldt i øjnene.
Dronning Mary var i en grøn jacquardmønstret nederdel fra H&M. Nederdelen, som vi også har set tidligere, matchede dronningen med en hvid bluse.
Dertil havde dronningen valgt et par udsøgte diamantøreringe, som blev købt på auktion hos Bruun Rasmussen i 2018.
Øreringene er 18 kt. hvidguld hver prydet med talrige brillantslebne diamanter.
Disse smykker så vi også i forbindelse med prinsesse Isabellas 18-års fødselsdag sidste år. Her var det dog ikke dronning Mary, men den unge fødselar, som havde lånt smykkerne af sin mor.

Torsdag aften gik de funklende detaljer fra top til tå, og på fødderne havde dronningen et par glimtende stiletter som taget ud fra et Disney-eventyr, hvor prinsessen har den bærende rolle.