
Dronning Mary strøg søndag til tops på hesteryg, da hun deltog i en dressurkonkurrence.
Mens de fleste danskere søndag nød pinsesolen, var dronning Mary at finde på hesteryg.
Her deltog dronningen nemlig ved Heslegård Sportsrideklubs distriktsstævne.
Det skriver mediet Ridehesten.
Ved stævnet i Helsinge deltog 54-årige Mary i dressurkonkurrencen som en af seks ryttere. Og hun gik derfra med fine resultater.
Ifølge mediet leverede dronningen og den 8-årige hoppe Møensholms Scarlette det bedste resultat og blev dermed vinder af LA1-LA3 afd. A.
Dronning Mary har en stor interesse for ridesport, og for et par måneder siden så vi hende blandt publikum til Dansk Varmblods Hingstekåring i Boxen i Herning.
Mandag bytter dronning Mary ridestøvlerne ud med løbeskoene, når hun deltager i Royal Run.
Her skal hun løbe 5 kilometer i Helsingør sammen med et væld af andre løbeglade danskere.