Pernille blev ramt af et hårdt tilbageslag efter Kandiskuren: Jeg var ekstremt ked af det

Pernille Hjorth fra TV 2 Fri-programmet ”Kandiskuren” kom galt afsted, efter optagelserne sluttede, og det har derfor været svært at fastholde vægttabet.

Pernille Hjorth satte alt ind på at ændre sin livsstil, da hun medvirkede i ”Kandiskuren” på TV 2 Fri.

Spar op til 50% på BILLED-BLADET

Den 31-årige social- og sundhedshjælper har i flere år kæmpet med vægten og mislykkede slankekure, og da optagelserne startede i august 2025, lød hendes vægt på 92 kilo.

Mest Sete: De færreste får muligheden: Royale eksperter afslører detaljer fra interview med prinsesse Marie

De færreste får muligheden: Royale eksperter afslører detaljer fra interview med prinsesse Marie

På trods af de gode intentioner, så oplevede Pernille desværre et hårdt tilbageslag lige før jul.

En skade i ryggen i december har betydet, at hun ikke har kunnet træne så meget, som hun gjorde før.

  • Jeg fik løftet en vaskepose forkert i julen, og så fik jeg et smæk i ryggen, der viste sig at være et par diskusprolapser. Så jeg har lige været igennem noget laserbehandling, der har hjulpet mig, fortæller Pernille til BILLED-BLADET og tilføjer:
  • Men nu er jeg startet stille og roligt op på arbejde igen og er begyndt at træne lidt og kunne cykle igen.

Pernille erkender, at tilbageslaget ramte hende hårdt.

  • Jeg var faktisk ekstremt ked af det. Selv om jeg ikke spiste usundt, så fik jeg alligevel en følelse af, at nu ligger jeg bare her og bliver doven og falder tilbage i de gamle vaner. Og det er i hvert fald ikke det, jeg har lyst til, fastslår hun.

Derfor er Pernille også fast besluttet på at fortsætte med Kandiskuren i fremtiden.

Det samme gælder for kæresten Daniel og deres fælles datter Jessica på ni år.

  • Vi har aftalt, at det er en livsstil, vi fortsætter med. Det har hjulpet mig rigtig meget, også psykisk. Jeg har lært at arbejde bedre med mig selv, i stedet for at arbejde imod mig selv. Så jeg vil virkelig ikke være det foruden, for jeg har fundet mig selv på en anden måde, fortæller en glad Pernille og tilføjer:
  • Jeg har også haft en rigtig god opbakning i Daniel og min familie. De har hjulpet mig rigtig godt igennem det.

Det er ikke kun Pernille, der kan mærke en positiv udvikling, det kan kæresten bestemt også.

  • Hun er meget mere glad nu og har fået et større overskud. Og det er dejligt at komme hjem til en smilende kæreste, siger Daniel og sender sin forlovede et kærligt blik.

Parret glæder sig til, at de skal giftes til sommer.

Related Posts

Victoria öppnade dörrarna – hjälpte kusinen till miljonerna

Kungahuset brukar hålla hårt på gränsen mellan privatliv och affärer.Men nu berättar kungens systerson Oscar Magnuson själv om den avgörande hjälpen från kronprinsessan Victoria.Ett tips från tronarvingen…

De var med til at fejre hende blive student: Her er prinsesse Isabellas tætte veninder

Prinsesse Isabella var omgivet af nære veninder og familien på sin store dag. Prinsesse Isabella var omgivet af nogle af sine nærmeste veninder, da hun tirsdag blev…

Kom forbi i højt humør: Dronning Margrethe ønskede Isabella tillykke

For prinsesse Isabella er det fantastisk at være blevet student. Og hun bliver lige nu fejret af sin familie. Også dronning Margrethe har været forbi for at…

Victoria och Daniels stora glädje – nu hyllas familjens paradis

Sommareп har precis tagit siп börjaп – och пυ kommer beskedet som får kroпpriпsessaп Victoria och priпs Daпiel att dra på smilbaпdeп.Glädjeп delas av hela kυпgafamiljeп, och…

Ingen kunde missa vilka som fanns på plats när drottning Silvia hyllades med en av de finaste utmärkelserna man kan få.Men en person saknades.Chris O’Neill lyste återigen…

Stor uge for prinsesse Isabella: Nu sker det endelig

Foto: IMAGO / NurPhoto Prinsesse Isabella afslutter snart sine tre år på Øregård Gymnasium og bliver student. For prinsesse Isabella tegner denne uge til at blive en…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You cannot copy content of this page