Mie Skov blev indlagt og gennemgik to operationer: ”Jeg har aldrig været så syg før”

I en stor del af januar har ”Spillet”-stjernen Mie Skov været indlagt og er blevet opereret to gange.

Mie Skov, der for tiden er aktuel i TV 2-programmet ”Spillet”, blev omkring nytår indlagt på Herlev Hospital.

Det viste sig at være et sygdomsforløb, der endte med at strække sig over knap syv uger.

Det viste sig at være et sygdomsforløb, der endte med at strække sig over knap syv uger.

– Jeg er for første gang ude i dag. Så jeg har faktisk været syg i seks-syv uger. Så jeg er bare vildt glad for at kunne være her i dag og føle mig rask, fortalte hun til BILLED-BLADET.

Det har været en hård periode for hende. Faktisk har hun aldrig prøvet noget lignende.

– Jeg er ikke vant til ikke at lave noget. Men jeg var tvunget til at være lagt ned. Jeg var indlagt en stor del af januar, og jeg var igennem to operationer. Det har virkelig været heftigt. Jeg har aldrig været så syg før, fortalte hun og uddybede:

Mie Skov blev indlagt og gennemgik to operationer

Foto: Gregers Overvad

AnnonceDelGem

I en stor del af januar har ”Spillet”-stjernen Mie Skov været indlagt og er blevet opereret to gange.

Mie Skov, der for tiden er aktuel i TV 2-programmet ”Spillet”, blev omkring nytår indlagt på Herlev Hospital.

Køb abonnement på BILLED-BLADET

Det viste sig at være et sygdomsforløb, der endte med at strække sig over knap syv uger.Læs ogsåMie Skov ryger i sommerhuset mutters alene i Spillet: Det synes hun i virkeligheden om det

Derfor var hun da også glad, da hun søndag var frisk nok til at deltage i gallapremieren på animationsfilmen ”Goat”.

Annonce

– Det var lidt en opvågning og faktisk også lærerigt at opleve, hvordan det foregår på den side. Jeg har stor respekt for hele vores sundhedsvæsen. Det var virkelig en vild omgang. Men også meget utrygt at være så syg, for det har jeg ikke været før.

Hvad der begyndte som nyresten endte med at blive omfattende.

– Jeg tror, at alle kan blive ramt af nyresten. Min havde sat sig fast, så det gjorde, at hele min nyre var meget inficeret. Og det endte med, at der var så mange bakterier i, at det gik i blodet, og så var jeg rigtig syg, fortalte hun.

Heldigvis er hun i bedring.

Hun ser frem til, at hun skal komme sig endnu mere oven på den hårde tid med sygdom.

– Nu glæder jeg mig bare til at bygge mig selv stærkt op igen, så jeg kan komme tilbage til mit arbejde og min padelkarriere, fortalte hun.

Related Posts

Kærlige kram: Venner og familie til Lene Beiers bogreception

Lene Beier holdt bogreception for sin nye bog. Der var lykønskninger fra gæsterne, da Politikens Forlag havde inviteret til reception på alpedronningens nye bog. ”En modig kyllings…

Tabita Gyrup Munk afslører stalking: En historie om grænseoverskridende adfærd

Tabita nyder hverdagen hjemme på Djursland med fokus på livet som mor efter tv-optagelserne. Tabita Gyrup Munk blev et kendt ansigt, da hun forsøgte at finde kærligheden…

Kærlige kram: Venner og familie til Lene Beiers bogreception

Lene Beier holdt bogreception for sin nye bog. Der var lykønskninger fra gæsterne, da Politikens Forlag havde inviteret til reception på alpedronningens nye bog. ”En modig kyllings…

När kungaparet firade sitt guldbröllop fanns större delen av den svenska kungafamiljen på plats.Men prins Daniels föräldrar, Ewa och Olle Westling, lyste med sin frånvaro.Nu förklarar hovet…

Victorias och Daniels romantiska ögonblick stjäl showen under firandet

Midsommaraftoп blev eп mysig dag för kroпpriпsessaп Victoria och heппes Daпiel. På alla håll och kaпter rυпtom vårt laпd firas det midsommar deппa helg. Så är så klart…

Den som har börjat vänja sig vid att se mer av prinsessan Sofia blev besviken. Det har varit några fullspäckade veckor för den svenska kungafamiljen och vi…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You cannot copy content of this page