
I sidste uge rejste prinsesse Ingrid Alexandra til USA for at støtte de norske fodboldherrer.
Det kunne man se på sociale medier, hvor det norske kongehus delte en række billeder fra VM, hvor prinsessen stod på tribunen med lillebror, prins Sverre Magnus.
Men man kunne også se, da prinsesse Ingrid Alexandra var hjemme igen.
Kongehuset har nemlig offentliggjort en perlerække af fotos fra prinsessens tur til Hudøy, hvor hun var på ”sommerlejr”.

Efter hjemkomsten besøgte prinsessen torsdag den lille, norske ø, hvor 450 fra Oslo nyder sommeren. Besøget var også meldt ud i en pressemeddelelse.
– Hudøy feriekoloni har været Oslo Kommunes feriested for børn siden 1916 og drives i dag af Kirkens Bymisjon på vegne af kommunen, skriver kongehuset.
På billederne kan man se, hvordan prinsessen gik på opdagelse på øen sammen med de mange børn. De fiskede efter krabber, sejlede på vandet og så lejrens sovesale.

En video viser også, hvordan flere børn hoppede i vandet som en afsked til prinsessen, da hun sejlede fra øen.
– Det blev en traditionel Hudøy-afsked med prinsessen, ligesom alle børn får, når de forlader Hudøy, beskriver kongehuset i deres opslag.