
Der er godt gang i kommentarsporene på Kongehusets sociale medier, hvor prinsesse Isabella bliver bestormet med kærlighed.
Der er i den grad fyret godt op under kommentarsporene på Kongehusets sociale medier.
Og det skyldes én ting – eller snarere én person. Nemlig prinsesse Isabella.
I denne uge kunne prinsesse Isabella tage studenterhuen på efter tre års slid og slæb på Øregård Gymnasium, og på sidelinjen har danskerne kunne følge med i festlighederne.
I løbet af ugen har kongehuset nemlig delt flere opslag med den kongelige student, og her bliver hun bestormet med kærlighed.
På Instagram har Kongehusets opslag om, at prinsesse Isabella har fået studenterhuen, alene fået 1.297 kommentarer – det er en hel del, når man sammenligner med, at mor og far indkasserede 208 kommentarer få dage inden, da kongeparret besøgte Aros i Aarhus.
I kommentarsporet modtager prinsessen en lovestorm, bestående af kommentarer fra personer, som ønsker hende stort tillykke med huen og sender hilsner.
Prinsesse Isabella blev student tirsdag, og efterfølgende blev hun fejret med frokost på Fredensborg Slot.
Efter sidste eksamen stillede hun op til spørgsmål foran den fremmødte presse, herunder BILLED-BLADET, og her satte hun ord på, at hun i den kommende tid vil ”give den gas”.
Fredag fik man så syn for sagn, da hun efter dimissionen på Øregård Gymnasium i Hellerup, steg ind i studentervognen sammen med sine klassekammerater.
Både kongeparret og prinsessens brødre, kronprins Christian og prins Vincent, overværede dimissionen. Og familien stod naturligvis også klar, da studentervognen kørte ind forbi Amalienborg Slot.
Efter en god sommerferie drager prinsesse Isabella til Slagelse, hvor hun skal aftjene sin 11 måneder lange værnepligt ved Gardehusarregimentet.