Gulliga bilden på prinsessan Ines och brorsorna väcker reaktioner.
Sommaren är i full blom och våra kungligheter passar på att njuta av det underbara vädret. Och vad passar bättre när solen skiner än att mysa vid vattnet.
Nya gulliga bilden på prinsessan Ines och prinsarna
I ett nytt inlägg på Instagram delar prinsessan Sofia och prins Carl Philip med sig av en helt underbar bild på alla barnen.
Med glittrande vatten i bakgrunden sitter prins Gabriel, prins Julian och prins Alexander, iförda flytvästar, med lilla prinsessan Ines i famnen, som ser ut att njuta ordentligt av att mysa med sina brorsor.

“Vi önskar er alla en riktigt fin sommar! ☀️⛵️”, skriver familjen i inlägget och visst önskar vi dem detsamma!
Bilden väcker också en hel del reaktioner i kommentarsfältet.
“Så söta prinsar och en liten söt prinsessa! Önskar er en skön sommar!☀️🇸🇪”, skriver en person.
“Vilket härligt gäng! Trevlig sommar till er också! 💖”, skriver en annan.
“Sötnötar! Glad sommar till er oxå🌸❤️”, skriver en tredje. Och vi kan väl inte annat än att hålla med!
Prinsessan Sofia och Carl Philips sommaridyll
Vilket sommarparadis familjen har valt att besöka denna gånge är inte helt uppenbart, de har ju så att säga en del att välja på.
Bland annat återvänder familjen ofta till den skånska idyllen i Båstad, där ju Carl Philip och Sofia träffades för första gången. Prinsen har dessutom ett kungligt uppdrag inplanerat under morgondagen, då han ska inviga utställningen “Bernadotte” i just Båstad.
Familjen trivs också, precis som resten av kungafamiljen, väldigt bra på Öland och har dessutom en gård i Sörmland, utanför Trosa till sitt förfogande, där de gärna tillbringar tid tillsammans.
Foto: TT, Instagram/prinsparet