
Fredag var der dimission på Øregård Gymnasium, hvorfra prinsesse Isabella netop er blevet student.
Tirsdag blev prinsesse Isabella student, og fredag gjaldt det den længe ventede tur i studentervogn sammen med alle klassekammeraterne.
Forinden havde de alle været til dimission på Øregård gymnasium, og pressen var inviteret med til at overvære, når de unge mennesker kørte af sted i vognene.
Pressen var ikke med inde på selve gymnasiet, men nu har kongehuset selv delt billeder derfra.
Her kan man se, at prinsesse Isabella – modsat i studentervognen – var klædt i en helt hvid kjole, da hun skulle op for at modtage sit eksamensbevis. Dertil bar hun de røde klipklapper, hun også havde på, da huen kom i hus tre dage forinden.
“Tre års gymnasietid kulminerede i dag, da Hendes Kongelige Højhed Prinsesse Isabella sammen med resten af årgang 2026 dimitterede fra Øregård Gymnasium”, skriver kongehuset til de festlige billeder.