

Prinsesse Isabella skal fredag køre studentervogn – og her kom studentervognen blandt andet forbi Amalienborg.
Prinsesse Isabella dimitterede i dag fra Øregård Gymnasium efter tre års STX-uddannelse.
Efter dimissionen skulle prinsesse Isabella ud på en festlig vogntur med sin gymnasieklasse – og her lagde de naturligvis vejen forbi Amalienborg.