
Der er mange traditioner, når det kommer til studenterhuer. Der er for eksempel de klassiske “hueklip” og tandmærker i skyggen.
Og ikke mindst traditionen om at skrive den sidste karakter i toppen.

Prinsesse Isabella havde dog tilføjet noget helt andet til sin studenterhue. Og det må være sket mellem tirsdag, hvor hun havde sidste eksamen, og i dag, fredag, hvor hun deltog i dimission på Øregård Gymnasium.
Man kunne nemlig ane, at der stod “Ja-hatten!!” på siden af den rød-hvide hue. Og mon ikke det er klassekammeraterne, der har været i gang med kuglepennen.
