
Prinsesse Isabella dimitterede i dag fra Øregård Gymnasium efter tre års STX-uddannelse.
Efter dimissionen skulle prinsesse Isabella ud på en festlig vogntur med sin gymnasieklasse – og her lagde de naturligvis vejen forbi Amalienborg.

Prinsesse Isabella dimitterede i dag fra Øregård Gymnasium efter tre års STX-uddannelse.
Efter dimissionen skulle prinsesse Isabella ud på en festlig vogntur med sin gymnasieklasse – og her lagde de naturligvis vejen forbi Amalienborg.
You cannot copy content of this page