
“Årgang 0”-stjernen Stephanie Siguenza van-der Watt er i disse dage indlagt på hospitalet.
Sommeren har taget en drejning for “Årgang 0”-stjernen Stephanie Siguenza van-der Watt, der er blevet indlagt på hospitalet.
Det skriver hun i et opslag på Instagram, hvor hun fortæller, at hun i sidste uge begyndte at få det dårligere og dårligere.
- Sommeren startede stille og roligt, men tog desværre en drejning, skriver hun i opslaget.
Stephanie Siguenza van-der Watt blev først ramt af feber, og under sin eksamensskrivning blev feberen endnu højere – og her begyndte hun også at kaste op. Det fortsatte yderligere et par dage, men da hun søndag står op, er hun ved at besvime i sit køkken.
Her får en veninde hurtigt kontakt til lægevagten, og her er konklusionen, at der er en blærebetændelse, der er årsagen til feberen.
Dagen efter er Stephanie Siguenza van-der Watt stadig helt afkræftet, og hun kan kan hverken snakke eller holde sine øjne åbne.
Her får hun kontakt til sin læge, der vælger at indlægge hende på grund af et skyhøjt infektionstal og dehydrering.
Efter en række undersøgelser på hospitalet bliver det konstateret, at “Årgang 0”-stjernen har fået blodforgiftning af blærebetændelsen.
Det betyder, at Stephanie Siguenza van-der Watt nu er kommet på en antibiotikakur, og hun håber, at hun bliver udskrevet fra hospitalet fredag.
Hospitalsindlæggelsen kommer på et trist tidspunkt.
Det er nemlig ikke mere end ganske få uger siden, at Stephanie Siguenza van-der Watt er blevet single igen. Hun dannede nemlig par med en 28-årig fyr, som hun havde kendt siden starten af året, efter at de havde mødt hinanden på datingappen Tinder.