Stephanie Siguenza er blevet indlagt: Sommeren tog en drejning

“Årgang 0”-stjernen Stephanie Siguenza van-der Watt er i disse dage indlagt på hospitalet.

Sommeren har taget en drejning for “Årgang 0”-stjernen Stephanie Siguenza van-der Watt, der er blevet indlagt på hospitalet.

Det skriver hun i et opslag på Instagram, hvor hun fortæller, at hun i sidste uge begyndte at få det dårligere og dårligere.

  • Sommeren startede stille og roligt, men tog desværre en drejning, skriver hun i opslaget.

Stephanie Siguenza van-der Watt blev først ramt af feber, og under sin eksamensskrivning blev feberen endnu højere – og her begyndte hun også at kaste op. Det fortsatte yderligere et par dage, men da hun søndag står op, er hun ved at besvime i sit køkken.

Her får en veninde hurtigt kontakt til lægevagten, og her er konklusionen, at der er en blærebetændelse, der er årsagen til feberen.

Dagen efter er Stephanie Siguenza van-der Watt stadig helt afkræftet, og hun kan kan hverken snakke eller holde sine øjne åbne.

Her får hun kontakt til sin læge, der vælger at indlægge hende på grund af et skyhøjt infektionstal og dehydrering.

Efter en række undersøgelser på hospitalet bliver det konstateret, at “Årgang 0”-stjernen har fået blodforgiftning af blærebetændelsen.

Det betyder, at Stephanie Siguenza van-der Watt nu er kommet på en antibiotikakur, og hun håber, at hun bliver udskrevet fra hospitalet fredag.

Hospitalsindlæggelsen kommer på et trist tidspunkt.

Det er nemlig ikke mere end ganske få uger siden, at Stephanie Siguenza van-der Watt er blevet single igen. Hun dannede nemlig par med en 28-årig fyr, som hun havde kendt siden starten af året, efter at de havde mødt hinanden på datingappen Tinder.

Related Posts

Mads og Lena fra Årgang 20 deler store nyheder: Nu har de købt deres drømmehjem

Mads og Lena fra “Årgang 20” afslører gode nyheder. Foto: Claus Fisker Mads og Lena fra “Årgang 20” deler en stor nyhed om deres boligsituation. Mads og…

Hvordan hænger det nu sammen? Kong Frederik set med velkendt ansigt flere gange på en uge

Kong Frederik har i to vidt forskellige sammenhænge mødt et velkendt ansigt den seneste uge. På en byggeplads midt i Københavns Havn og på et fynsk slot….

Dronning Margrethe havde valgt favoritterne til prinsesse Isabellas private studenter-fejring

Tirsdag blev prinsesse Isabella student fra Øregård Gymnasium, og hun og hendes medstuderende blev velsignet med perfekt sommervejr. Efterfølgende blev den store milepæl fejret med udendørs frokost…

Dronning Mary vækker opsigt i udlandet efter familiefejring: Nu udtaler designeren sig

Dronning Mary har på det seneste to gange vist sig i et moderne spansk mærke, hvilket der er blevet lagt mærke til i Spanien. Dronning Mary bar…

Per Andersson berättar om SVT:s krav inför Allsång på Skansen. I tisdags var det premiär för årets upplaga av Allsång på Skansen. Programmet bjöd på både sång och skratt,…

TV 2 afslører: Casper Christensen bliver vært for spritnyt tv-program

TV-seerne kan snart glæde sig til at se et velkendt ansigt tilbage på skærmen. TV 2 har nemlig afsløret, at Casper Christensen bliver vært for et helt…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You cannot copy content of this page