
Mads og Lena fra “Årgang 20” afslører gode nyheder.
Foto: Claus Fisker
Mads og Lena fra “Årgang 20” deler en stor nyhed om deres boligsituation.
Mads og Lena fra “Årgang 20” afslører store nyheder på privatfronten.
Det er nemlig ganske få uger siden, at parret solgte deres hjem på Als – og nu er der altså nyt om familiens boligsituation.
De har nemlig købt deres drømmehus, der ligger 500 meter væk fra deres tidligere hjem. Det betyder, at den lille familie bliver i byen Stevning, som de holder meget af.
- Det har været en enormt hektisk periode og mange ting skulle falde i hak før drømmen kunne lykkedes! – men tingene faldt i hak og nu sidder vi på vores nye terrasse og nyder en kold drink og den smukkeste udsigt man kunne ønske sig!, skriver parret i et opslag på Instagram, hvor de tilføjer, at de skal bruge det næste stykke tid på at indrette deres nye hjem, der har en pragtfuld udsigt.