SOSU’erne Cecilie Brunhøj og Anna Toft medvirker i “Indefra med Anders Agger: Gaden i Grenaa”, og de er blevet bombarderet med kærlighed fra seerne.
Der plejer at være rigtig mange seere, når Anders Aggers programmer sendes på tv, og de seneste uger har ikke været nogen undtagelse.
”Indefra med Anders Agger – Gaden i Grenaa” er blandt de absolut mest set programmer den seneste måned.

Fredensgade er omdrejningspunktet for dokumentaren, hvor man kommer tæt på nogle af gadens beboere, som lever med både misbrug og psykisk sygdom. Desuden møder seerne nogle af de medarbejdere, der hjælper de udsatte borgere.
Prinsesse Isabella og familien kører af sted på dag med studenterfejring
Blandt andre er de to SOSU’er Cecilie Brunhøj og Anna Toft gået lige i hjertet på seerne.
En sand lovestorm har ramt de to unge kvinder, der ’bare’ har passet deres arbejde.
- Det har været megaovervældende. For os går vi jo bare på arbejde. Det er vores hverdag. Vi synes, man ser så lille en del af vores arbejde, så vi undrer os over, at folk synes, det er så vildt, at vi fortjener så meget kærlighed på grund af det. Så skulle de bare se, hvad vi lavede (resten af tiden, red.), sagde Anna Toft, da hun sammen med Cecilie Brunhøj var på besøg i ”Aftenshowet” mandag aften.
Den store opmærksomhed har været overvældende for dem, men de er også begge glade for at kunne få lov at vise deres fag frem og måske inspirere andre til at gå i samme retning.
Desuden nævner de, at det da også kunne være rart, hvis politikerne ville vågne op og anerkende deres arbejde i højere grad, end tilfældet er i dag.
I andet afsnit af ”Indefra med Anders Agger” spørger værten de to SOSU’er, hvad de får udbetalt om måneden.
- Jeg tror, jeg kan snige den op på 18.000, siger Cecilie Brunhøj, der er social- og sundhedsassistent.
- Så er det en god måned, supplerer Anna Toft, der er social- og sundhedshjælper.