For prinsesse Isabella er det fantastisk at være blevet student. Og hun bliver lige nu fejret af sin familie. Også dronning Margrethe har været forbi for at ønske tillykke.
Prinsesse Isabella er i dag blevet student fra Øregåd Gymnasium.
Klokken 13.00 fik Isabella sin studenterhue på hovedet, og det var kronprins Christian, der gav hende huen på.
Fra Øregård kørte Isabella sammen med kongeparret og sine tre søskende til Kancellihuset på Fredensborg Slot.
Her fik kongefamilien og især Isabella besøg af dronning Margrethe, der kom forbi til en gang familiehygge og vel nok lidt frokost.
Mens der blev hygget i kongeparrets privabolig i Kancellihuset, løb den royale bordercollie-hund Grace rundt og legede udenfor.

For prinsesse Isabella har det helt sikkert været skønt at have farmor på besøg, og for dronning Margrethe må det have været en stor glæde at ønske Isabella tillykke med studenterhuen.
Klokken ca.15.30 vinkede dronning Margrethe farvel til Isabella og de andre i Kancellihuset, og Margrethe blev fulgt ud til en fiks golfvogn af en galant prins Vincent.
Vincent tog sig godt af dronning Margrethe, som satte sig til rette i golfvognen, og herefter blev hun kørt fra Kancellihuset til sin bolig på slottet,.
Da dronning Margrethe i golfvognen passerede BILLED-BLADETs udsendte, var det tydeligt at se, at Majestæten var særdeles glad og smilende.
Margrethe må da også være ekstraordinært stolt af sit 19-årige barnebarn Isabella, som nu er student, og som efter sommerferien skal aftjene sin værnepligt på Gardehusarregimentes Kaserne i Slagelse.
Dronning MargrethePrinsesse Isabella