
Det var ikke kun de fem Royal Run-kilometer dronning Mary mandag var udfordret af
Dronning Mary gennemførte mandag eftermiddag mellemdistancen på fem kilometer ved Royal Run i Helsingør.
Og hun var efterfølgende ikke bleg for at indrømme, at det havde været hårdt.
Nu afslører Instagram-profilen Anders Hemmingsen så, at løbeturen slet ikke var de eneste fysiske strabadser, dronningen blev udsat for i Helsingør.
Han har nemlig delt en video, hvor man ser Mary, stadig i løbetøj og med tydeligt trætte ben efter løbeturen, kæmpe sig op ad den lange og stejle trappe fra målområdet til Museet for Søfart.
“Tror sgu Mary er træt af trapper,” skriver Hemmingsen i opslaget.
Dronning Mary
Claus Bech/Ritzau Scanpix
Trapperne var hårdest
Musseet for Søfart har i øvrigt knyttet en lille kommentar til videoen.
“Det var ikke Royal Run, der var hårdest. Det var trapperne hos os,” lyder kommentaren, der er krydret med en svedende og storsmilende emoji.
Se videoen her.