Allerede inden løbet hyggede prinsesse Josephine, prinsesse Isabella og prins Vincent sig med nogle venner, som de efterfølgende løb One mile sammen med.
Kongehuset havde på forhånd ikke meldt noget ud om, hvorvidt kongeparrets tre yngste børn ville løbe med til Royal Run i dag, så det var en dejlig overraskelse, da Isabella, Vincent og Josephine sammen begav sig ud på familie-milen i København/Frederiksberg.
De tre søskende var dog ikke alene. Hverken på ruten eller i startområdet inden løbet.
De havde derimod selskab af deres australske kusine Mollie og en ven iført kasket.
Så vidt BILLED-BLADET erfarer er manden med kasket ikke en løber fra Royal Run eller Sparta, men derimod en ven – og de fem unge så da også ud til at hygge sig gevaldigt inden løbet.
Der blev både grinet og smilet, mens de gjorde klar til familie-milen.
I galleriet øverst kan du se alle billederne af Isabella, Vincent og Josephine med deres kusine og ven i startområdet.
