
Dronning Margrethe er blevet indlagt på Rigshospitalet – og det er ikke længe siden, at vi sidst så dronning Margrethe.
Dronning Margrethe er blevet indlagt på Rigshospitalet med hjertekramper.Dronning Margrethe har været til flere arrangementer den seneste måned, og ifølge den kongelige kalender var hendes seneste officielle opgave et besøg hos Sankt Lukas Stiftelsen den 6. maj.Dronning Margrethe er nemlig protektor for stiftelsen, og her bød hendes besøg på samtaler med Lukas Søstrene og medarbejdere.
Dronning Margrethe er Sankt Lukas Stiftelsens protektor – og hun besøgte dem onsdag den 6. maj 2026.
Foto: Rune Hansen

Dronning Margrethe er Sankt Lukas Stiftelsens protektor – og hun besøgte dem onsdag den 6. maj 2026.
Foto: Rune Hansen
Ved besøget for en uge siden var dronning Margrethe i godt humør – og hun smilede stort til kameraet, da hun ankom til Sankt Lukas Stiftelsen.Kongehuset giver en opdatering, når der er nyt om dronning Margrethes situation.