Keld Heick var ikke med til Johnny Reimars begravelse: Vi var dybt rystede begge to

Keld Heick havde ikke mulighed for at deltage i sin gode ven Johnny Reimars begravelse. Han sendte i stedet en hilsen gennem hustruen, Hilda.

Det var en trist nyhed, Lotte Reimar delte på facebook den 5. april. Hendes far, dansktop-legenden Johnny Reimar, var sovet stille ind efter kort tids sygdom dagen før.

Han blev begravet fra Helleruplund Kirke den 15. april, hvor venner og familie sagde et sidste farvel.

Tilbud på BILLED-BLADET lige nu!

Desværre måtte Hilda Heick tage alene afsted, da hendes mand, Keld Heick, ikke havde mulighed for at være der.

Nu sætter parret lidt flere ord på den triste nyhed om deres vens død.

– Vi var i Italien, da vi fik nyheden. Vi var dybt rystede begge to… Syntes, det var så trist. Det synes vi stadig, sagde Keld Heick til den fremmødte presse, heriblandt BILLED-BLADET, da han og Hilda fredag aften var i Tivoli for at høre ”Toner fra Badehotellet”.

– Og så var du ked af, du ikke kunne være med, tilføjede Hilda Heick, der ligesom Keld virkede tydeligt berørt over Reimars død.

Se hele videoen med Keld og Hilda, hvor de taler om Johnny Reimar, over artiklen

BILLED-BLADET talte med Hilda Heick lige efter Johnny Reimars begravelse, og her forklarede hun, hvorfor Keld ikke kunne deltage.

Han var medarrangør af en studenterfest, fortalte hun.

– Det er de gamle studenter, som er samlet og kommer fra Jylland og nær og fjern. Og der står han med alle billetterne, desværre. Som han sagde, ”jeg er så splittet i dag, for jeg ville gerne have været med”, sagde Hilda Heick til BILLED-BLADET lige efter begravelsen.

– Både Keld og jeg græd den dag, sagde Hilda Heick om dagen, de fik den triste nyhed om Johnny Reimars død.

Related Posts

 Rasmus Seebachs kæreste havde kendis-veninden med på festival

Solen skinnede i Tusindårsskoven i Odense, da festivalen Tinderbox løb af stablen torsdag. Til festivalen var der blandt andet to kendisveninder, der var dukket op til koncerten…

Rørende ord: Det spanske kongehus reagerer på tragedie

Det spanske kongehus har nu reageret på den tragedie, der lige nu finder sted i Venzuela. Det spanske kongehus har nemlig reageret på de to jordskælv i…

Mads og Lena fra Årgang 20 deler store nyheder: Nu har de købt deres drømmehjem

Mads og Lena fra “Årgang 20” afslører gode nyheder. Foto: Claus Fisker Mads og Lena fra “Årgang 20” deler en stor nyhed om deres boligsituation. Mads og…

Hvordan hænger det nu sammen? Kong Frederik set med velkendt ansigt flere gange på en uge

Kong Frederik har i to vidt forskellige sammenhænge mødt et velkendt ansigt den seneste uge. På en byggeplads midt i Københavns Havn og på et fynsk slot….

Stephanie Siguenza er blevet indlagt: Sommeren tog en drejning

“Årgang 0”-stjernen Stephanie Siguenza van-der Watt er i disse dage indlagt på hospitalet. Sommeren har taget en drejning for “Årgang 0”-stjernen Stephanie Siguenza van-der Watt, der er…

Mads og Lena fra Årgang 20 deler store nyheder: Nu har de købt deres drømmehjem

Mads og Lena fra “Årgang 20” afslører gode nyheder. Foto: Claus Fisker Mads og Lena fra “Årgang 20” deler en stor nyhed om deres boligsituation. Mads og…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You cannot copy content of this page