Jubler over royalt besøg: Dronning Mary dukker op

Dronning Mary skal til Nordjylland i maj.

Dronning Mary besøger Nordjylland den 12. maj i en særlig anledning.

Det er ikke hver dag, at man får besøg af landets dronning.

Og når det endelig sker, så er der god grund til at glæde sig. Det er i hvert fald tilfældet for Aalborg Universitetshospital.

Den 12. maj lægger dronning Mary vejen forbi Nordjylland, når hun deltager i indvielsen af det nye hospital i Aalborg.

– Det er en stor dag for hele Nordjylland – og vi er både stolte og glade for, at Kongehuset er med til at fejre milepælen sammen med os, skriver hospitalet på sin Instagram til et billede af dronning Mary.

Det nye hospital bliver det største hospital i Nordjylland.

Under indvielsen får dronning Mary en særlig rolle, da det hende, som skal klippe snoren og erklære hospitalet for åbent.

Related Posts

 Rasmus Seebachs kæreste havde kendis-veninden med på festival

Solen skinnede i Tusindårsskoven i Odense, da festivalen Tinderbox løb af stablen torsdag. Til festivalen var der blandt andet to kendisveninder, der var dukket op til koncerten…

Rørende ord: Det spanske kongehus reagerer på tragedie

Det spanske kongehus har nu reageret på den tragedie, der lige nu finder sted i Venzuela. Det spanske kongehus har nemlig reageret på de to jordskælv i…

Mads og Lena fra Årgang 20 deler store nyheder: Nu har de købt deres drømmehjem

Mads og Lena fra “Årgang 20” afslører gode nyheder. Foto: Claus Fisker Mads og Lena fra “Årgang 20” deler en stor nyhed om deres boligsituation. Mads og…

Hvordan hænger det nu sammen? Kong Frederik set med velkendt ansigt flere gange på en uge

Kong Frederik har i to vidt forskellige sammenhænge mødt et velkendt ansigt den seneste uge. På en byggeplads midt i Københavns Havn og på et fynsk slot….

Stephanie Siguenza er blevet indlagt: Sommeren tog en drejning

“Årgang 0”-stjernen Stephanie Siguenza van-der Watt er i disse dage indlagt på hospitalet. Sommeren har taget en drejning for “Årgang 0”-stjernen Stephanie Siguenza van-der Watt, der er…

Mads og Lena fra Årgang 20 deler store nyheder: Nu har de købt deres drømmehjem

Mads og Lena fra “Årgang 20” afslører gode nyheder. Foto: Claus Fisker Mads og Lena fra “Årgang 20” deler en stor nyhed om deres boligsituation. Mads og…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You cannot copy content of this page